Morsing .. #

Hitta en bild sen jag var svart hårig ..

Sitter här själv i min ensamhet med volymen i högsta volym och försöker roa mig själv!
Ja har varit Mobbad idah hade inte ett ända sms eller missat samtal när jag vaknade i morse!
Jag brukar alltid ha det så vart as arg haha. Vaknade vid 13;30 iallefall , tänkte sova ut riktigt mycke efter som att jag är ledig. Och så missade jag mitt möte idag som var as viktigt med kuratorn! :( Skulle prata om hur framtiden skulle se ut för mig efter sommarlovet det var ju asvikrigt med får rigna till henne och hitta på någon ursäkt.

Nu ska jag invänta mamma så att vi kan laga mat tillsamans :) Är fortfarande ruskigt arg på henne!
Jag har verligen lust att banka på henne 3000 gånger om! Hon ska fan få göra en jävligt stor tjänst åt mig och ställa skiten till rätta !
Skriver sen .                                        PEACE sötaste läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0