Lite kvälls musik#

Vårbild♥

Elivira lilla du jag vet att jag inte kan "stava" helt rätt ibland när jag skriver efter som att jag inte tänker på hur det ska stavas.
Men jag tror inte att världen går under för det kanske? Ge fan i att läsa dåda om du inte gillar min stavning om inte den duger så får du väl nöja dig med fingret upp körd i ....
så ja tack gärna kom med nånting annat som jag inte redan visste ? ..
haha lägg dig inte i mera och sköt dit eget liv så blir det nog bra sen :)


iallefall god kväll på er snyggisar
 Cyklade hem från Linda förut f*n vad det kändes i benen när man kom hem , har inte varit ute och cyklat på ett tag. Men tänkte cykla lite varje dag så man kan träna till sig en fin mage i gen tills sommaren iallefall man har ju käkat till sig lite nu på vintern haha!

Ne kollar runt lite på youtube och hitta lite nice klipp. Ni känner nog igen dom ;)
Ha en fortsatt bra kväll annars för nu ska jag sova. Tjarå bitches!






Visste ni att Pocahontas betyder "lekful" och det namnet med lite annatkrams ska jag täcka över min tatuering med.

Kommentarer
Postat av: elvira :)

HaHa, med tanke på att du kommenterar min blogg så är det ganska svårt att inte se att du inte kan stava. Och skulle världen gå under för din skull?

HAHA, nej!

2010-04-15 @ 23:45:24
URL: http://elvirakaras.blogg.se/
Postat av: elvira :)

HaHa, med tanke på att du kommenterar min blogg så är det ganska svårt att inte se att du inte kan stava. Och skulle världen gå under för din skull?

HAHA, nej!

2010-04-15 @ 23:45:27
URL: http://elvirakaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0