Lillördag!

Godmorgon !

En halvjobbig dag att vakna upp på. Tanken med att alla min kompisar ska på krogen är ju lite jobbigt när man själv inte är 18år än :(. Men det är bara att stå ut hela kvällen med att få höra hur roligt alla ha. Men dom ska faktiskt ha en för fest innan dom drar till krogen hemma hos Johannes, Och dit ska antagligen jag och emma följa med till och börja dricka sen får jag och emms dra vidare på lite äventyr! ..

Vaknade vid 13 tiden av att jag hållde på att kissa på mig :| min kissblåsa hållde på att sprängas !
DET ÄR INTE OKEJ! as jobbigt när man vaknar upp så :s .Gick ich la mig i gen i det underbara sängen som jag sov i natt sover som en liten bebis i den $


bjuder på en gammal bild med Lollo mimmi och me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0