Läskigt!

Igår innan jag gick och la mig så gick jag och kände på dörren för att kolla om den var låst som jag alltid gör.
Såklart så var den det.
Innan jag skulle gå till skolan i morse så frågade mamma om jag hade låst dörren innan jag gick ich la mig i går.
Jag bara ; ja jag kände på dörren innan jag gick och la mig.
Mamma; Aha det va ju konstigt för när jag gick ut och hämtade posten i morse så var dörren upplåst.
Jag; MEN VA! men jag lovar jag låste :s
Mamma; jo men hänglåset var ju på som tur va,

Så det var alltså någon som försökte ta sig in hos oss i natt antagligen efter som att dörren var upplåst.
Men jag låg uppe till halv5 på morgonen typ och jag hörde ingenting :s ...

Rädd jag är för att somna nu :o!

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: tack det hoppas jag med! ;d

2010-04-12 @ 23:51:38
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0