Jag dissar elvira ..

Du säger att jag är äcklig men tycker att du borde titta på dig själv och se hur fet och vidrig du är. 
Du tror att du kan kaxa upp dig mot en 17 årig jag har nog vart med om mycket mera än vad du har i dina dagar kan jag lova. Jag pissar på såna som du. Gapa jag pissar på dig din äckliga horunge. Kolla åter i gen tar du bort dit ansikte från kortet. Men jag skulle ju ha gjort samma sak om jag var du för jag skulle inte heller visa mitt anskite om jag såg ut som du. får du inte röka för din mamma eller ? haha jag skrattar åt dig. En typiskt patetisk 14 åring som inte har nånting ihuvet bara kalla ord. DU ÄR FEJK BRUDEN!
 HÄR HAR NI EN ÄKTA FJORTIS!


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: anton

ni får sköta det där själva, i'm out! bloggbråk är töntigt så dissa på ni istället

2010-04-17 @ 14:01:08
URL: http://lillakab.blogg.se/
Postat av: Kriistiin

HAHA Anton det är du som starta mot Sandra hade du aldrig gjort det så hade inget hänt , be sandra om en jävla bra ursäkt istället bara för att du är avis på henne det är juh liksom så det är hon är framgångsrik vacker & det största är väl att hon tar alla killar ifrån dig HAHA & du lilla gumman ELVIRA du ska inte öppna din käft mot jossi , hon stavar exakt som hon vill du ska inte ens säga one word till henne fattaru ? plus sen att aah du är inte snygg för 5 öre Eller förresten 5 öre e ganska mkt så tar 1 öre istället HAHA diss like this :)

2010-04-17 @ 14:58:40
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0