in the bedd knoow ..

Är äntligen hemma nu! Och ska sova i min underbara säng som jag inte har gjort på 2dagar nu.
Emma och jag har haft en långe kväll framför oss!

Först fick jag och emma springa från emma upp till bussen halv ordninggjorda. Och se´n hae vi en halv timme på oss att springa hem från bussen till mig fixa håret och byta om och sen tillbaka. Seriöst jag trodde jag skulle dö den sekunden vi sprang upp till tåget, men vi hann precis
Sen gick vi runt i örebro och leta vart Johannes bodde som vi hitta tillslut :)
Sen satt vi där och drack med girlsen och boysen ;). Sen drog dom till krogen och vi drog till Donkan och käka sen bortot mot satin hem till Mitcho Sen skulle vi springa till ett tåg. När vi satt på tåget fick Emma spel och börja sjunga och ha sig. Sen gick inte bankkortet på tåget så emma börja tjafsa med kontrolanten sen fick vi hoppa av i kumla och kom inte där i från förns efter en halv timme då Anton hämtade oss. men nu ska jag sova nattie gott folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0