Hora ?.. hmm


Ja jo det är ju alltid lika roligt att höra om vad folk har sagt om en och specielt när man får höra ordet hora?...

Jag tycker att det är fel och börjar bli lack på att folk dömer personer innan man ens känner dom?! ..
Specielt när man inte ens i närheten av det. Folk verkar ha fått fel uppfatting av mig och inte vet jag varför.
Men att kalla en hora eller legat med halva Hallsberg är väl helt fel att kalla när man inte ens har legat med över 3pers? ..Vill bara säga TACK nu vet man vad det finns för folk här :s ..
Snacka inte förns du vet för fan !


Kommentarer
Postat av: Kriistiin

Skit i vad dom där idioterna säger , fyfan vad jag stör mig på folk som inte förstår vad ordet HORA betyder , dom kan ju växa upp & skaffa ett liv

du är bäst gumman <3

2010-04-27 @ 14:34:57
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0