Hemma från Elmia nu! ..

Tjena snyggingar saknat mej ?;) ..

Haha i im back knoow ;) ..
Sitter hos mormor och morfar med famlijen nu kom hem från Elmia i natt fkt.
Fick åka två vänder. I fredags åkte jag dit med Lollo frida och lina,Hade jätte kul och svin trevligt bilder kommer på det snart så fort jag kommer hem :) .
Och i går så åkte jag med Martin sebbe och putte ner till vadstena och hämta upp Jennie och vidare ner mot jönköping tillbax till Elmia :). Och det va väl inte så mkt bätttre den dagen :| ,
Aldrig varit så arg !!!
Vart missförstånd sen F*an vart det bråk och killen som jag tjafsa med kasta bort mina solbrillor så dom är veck nu :(.

Måste köpa nya nu!! Berättar mera sen och det har varit dåliga uppdateringar dom senaste dagarna ändring på det nu ;)

nu ska jag ner till bryggan och sätta mig och steka ;)
Pushhejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0