hahh ?

Detta hade en litentjej skrivit på sin blogg som jag läste:
Linn och anton har tydligen hamnat i bloggbråk nu osv med ett par sjukt patetiska brudar!
Jag tycker nästan synd om tjejerna...
If är en av tjejerna sjukt ful osvosv (bilden längst ner), hon kanske ska lära sig att kolla normalt innan hon öpnnar käften ?.

Svar på tal:
Okej kolla här bruden du snackar om att min kompis inte har normala ögon när du inte ens vågar visa halv facet på något av korten du har på dig själv?.
Du tycker synd om oss? jag förstår inte riktigt vart problemet ligger om att det är synd om oss.
Men tack för att du har oss i dina tankar i allefall ;)
Men this fight orkar jag verkligen inte ta med någon fjortis brud som kommer från ingenstans och öppnar käften ? ..

Menat åt dig Elvira





Kommentarer
Postat av: madde

haha så rätt jossi!

2010-04-15 @ 18:38:11
Postat av: elvira :)

säg en sak som gör mig till fjortis?

det är fan patetiskt att ni kan komma med någonting annat. Och om du har läst min blogg som jag vet att du gör så finns det ganska många bilder på hela mitt ansikte.

fyfan vad det stinker.

Jaha, det var bara din avundsjuka.

2010-04-15 @ 23:24:27
URL: http://elvirakaras.blogg.se/
Postat av: Kriistiin

Tyvärr är vi inte avundsjuka på 3 små fjortis wanna be bloggers :) puss & kram på dig Elvira HAHA

2010-04-16 @ 09:37:39
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0