godisätare

Hopp här sitter jag som vanligt med min coola chips och mitt godis. Jag käkar som en jävla häst nu förtiden! Och jag slutar ju aldrig att käka heller :s .. Men det kan ju vara för att jag håller på att sluta röka.

Varit i köket idag uppe i resurangen och stekt pankkakor hela dagen så nu är jag ju värds mästare på det oxå ;)
Mimmi kanske ska svänga förbi mig senare! Har saknar henne så har inte träffat henne själv på assss länge ..


svar till http://alfonsdelfiner.blogg.se/ : Jag har erkänt att jag stavar fel i balnd. so come with something else ? ..
Adele; jag förstod inte ett skit av vad du skrev så försklara du ?
Anton och Linn: Neej det är ni som fortsätter och fortsätter och blandar in fler av era vänner. seriously grow up.


I love my sister. so beautiful, so wonderful my little angel.
Coming out of nowhere here in my heart♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0