God morgon världen!

Är lite sen med uppvakningen kanske. Men har sovit ut riktigt länge i dag och fan vad skön det var!
Har hunnit käkat lite nu på morgonen oxå, Vart lite rester från igår från våran grillning. Gottgott!
Nu ska jag upp i en dusch och gå en promenad upp till Thency och Emma <3.

Igår åkte emma jag thency & melissa till Pålsboda och drack lite där med emely och fredrik osv ...
Det var trevligt med fick bara i mig 2 3 öl sen tog det stop :s..
Lollo och alla kom till Pboda för att träffa oss sötnosarna :). Åkte med dom tillbaks till hallsberg till MCklubben som stängde presis när vi kom :o lite otur kanske :s ...

Det vart lite stelt där ett tag mot slutet kände jag ..
Iallefall vandrade hem i kyllan och kände inte mina fötter efter halvavägen Och jag kunde knappt gå.
När jag kom hem så var mamma vaken ?:s Så hon hjälpe mig att tina upp mig igen låt med två filtar massa klädder och morgonrocken! Frös sönder :s ...

Men ska gå nu hörs sen puss..
.                                                   Peace


Ny vaken och härlig .... (not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0