ge upp ?! ..

Linn och Anton kolla här nu. Spela roll om det är svar på tal eller om det är dissning?
Man har ju fortfarande skrivit om personen och lagt några hat ord. Och man reagerar ju olika här i världen.
Och jag stavar lite fel ibland men det kan jag åtminstonde stå för. Det är ju lite stake tycker jag iallefall.
Ni två verkar som helt underbara och söta personer.
Vadå "vi" som började ?. Jag försvarar en vän åter igen. Och jag tycker att jag har all rätt att göra det och säga vad jag tycker precis som ni två har.
Och vad äre för fel att kolla barnpogram varför reagera du så hårt på det för Linn? Är det nånting som inte du har berättat för världen kanske? ..

Och Anton du har rätt ni är helt olika personer ingen kan vara samma person. Jag har aldrig påståt heller att ni är samma person. Och tycker att det är helt fel av dig att du dissa Sandra. Varför gjorde du det?
Vad har hon nånsin gjort dig och vad är det för fel på henne? Du är väl inte perfekt du heller.
Så ge fan att dissa folk som inte dissar dig.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du är patetisk :D

2010-04-14 @ 22:31:21
Postat av: LINAAAA! :<

käften tobbe!

2010-04-14 @ 22:45:57
URL: http://linutz.blogg.se/
Postat av: Kriistiin

Linn & Anton är patetiska så det inte finns HAHA men sweet att dom lägger energi på oss :)

2010-04-14 @ 23:57:07
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Anton 2 ;)

iallefall - HAHAHAH snyggt stavat miffo :)

2010-04-15 @ 07:09:11
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/
Postat av: anton

kommentaren över förstår jag inte, ni lägger ner dubbelt så mycket tid på oss nu, men men..

2010-04-15 @ 08:17:26
URL: http://lillakab.blogg.se/
Postat av: Adéle.

Om man ska ge fan i att dissa någon som inte har dissat en själv.. Hur fan ska dissarna komma fram tycker du?

Förklara det för mig är du snäll.

2010-04-15 @ 08:26:31
Postat av: Anonym

Ni är alla så pinsamma x)

2010-04-15 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0