..



Förlåt om jag är jobbig och skriver massa dumma saker hela tiden.
Men är inte på jätte bra humör i dag. Jag är arg grinig och vill bara lägga mig under täcket och och gömma mig
och inte komma upp förns allt är bra i gen. För det är bara en massa skit och drama här nu.
Men det är ju så när man bor i hålan kallad hallsberg.
Man kan inte bete sig hur som helst och tro att man kan köra sin egna "grej" som förstör för alla andra.
Specielt inte när man nyss har flyttat hit och redan tror att man är bäst och vackrast och göra presis så som man känner för.
Det funkar inte så här. Det är bara att lära sig och accp det annars är det bara att gå vidare och dra.
Sorry för mitt uttryck men blir så trött..

Och en annan sak som jag tycker att är tråkigt att se är att du inte är dig själv längre.
Du är inte den personen som jag träffade :/ . Och det gör mig ledsen och besviken.
Synd att ens riktiga jag kommer fram ibland och visar att den inte är den personen man trodde.
Men men hoppas det ändrar sig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0