bakis ..

Usch säger jag bara !! Är hemma nu äntligen. Vi håller på att grilla här hemma så ska käka en massa gott =)
Johnny fick komma och hämta mig i östansjö för cirka en timme sen. Jag är seriöst helt slut.
Somnade hemma hos lollo runt 2tiden kanske med lollo och johannes trängandes brevid mig ;p
Dom vaknade vid 7 eller 8 tiden på morgonen tror ja så då vaknade jag oxå till så har vi varit uppe från dess och framår halv tolv. Under den tiden så kolla vi på film och åkte till donkan och tjocka i oss massa mat!
Sen åkte vi hem till Lollo igen bäddade ut framför tvn och la oss och sov till ett tiden, Hade fönstret uppet framför mig och solen i ansiktet och då sover jag som bäst =)..

Går dagen kan jag inte riktigt skriva om nu för det är ganska svart ihuvet just nu så jag ska försöka minnas lite så skriver jag om det senare. Men det jag vet är att jag har suttit brevid toan i någon timme !
Blev visst en öl för mycke :|



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0