Vissa kan ju känna sig träffade


Folk verkar inte känna oss rikgt bra , vi är inga dåliga perssoner vi pekar inte ut folk , vi snackar inte skit bakom ryggen, vi säger vad vi tycker och tänker personen om det är nånting , för vi har VÄXT upp som vissa syftar på att vi inte har.tyck vad ni vill om oss säg vad ni vill , men lär känns oss först innan ni öppnar käften,
inte ens sina egna vänner verkar känna oss längre, det blir jag jävligt besviken på.
lyssnar tydligen bara på rykten eller snack ,prata med oss i stället för att fortsätta gå runt och sprida runt falska rykten.
bara så patetiskt och omoget.
OCH vi super OCH vi går på fester varje helg , vi gör vad vi vill vi har kul bara för att vi inte sitter hemma med mamma pappa syskon och kille och tittar på film BEHÖVER vi inte va dåliga perssoner och falska !
men vill väl kunna vara ute och ha kul med sina vänner ffs.
det betyder inte att vi dricker varje helg som vissa tror oxå.
jag börjar bli jävligt tröt på det här och funderar på cad det finns för jävla människor i denna värld .
för nu orkar inte jag bry mig om vad folk tycker och tänker vi gör vad fan vi vill , ta hand om era egna liv och sluta rota i vårat .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0