Vaccin och osv ...


Vaccenerat mig i dag.
annars brukar jag utala mig (vacceneccera)
haha.
Gick till vårdcentralen efte skolan med linda melissa lina blend och danne.
stog i kön i 2 fucking timmar :S ..
Det va fanns bara 400 sprutor , och vi va dom 15 sista typ så vi hade tur ,
som andra 200 perssonerna fick ingen spruta så dom får gå och ställa sig i kön i ´morgon i gen.
Det ska även jag , ska följa med Lunda och kolla på henne hihi :)
Och dom flesta är rädda för att ta vaccin ,jag måste säga .
va jag med kan jag lova !
darra hela vägen och tjata ut alla läkare med frågor osv.
det är inte alls farligt och det känns knappt att ta sprutan.
bara efter åt man blir lite öm och armen domnar bort lite och man blir lite stel.
efter nån timme mådde jag skit hade lite feber och va varm ,
sov 4 5 timma´r och nu mår jag toppen .
fortfarande stel i armen .
men det går nog över :).

jag är FKT JÄTTE STOLT :)!




Och funderar på att köpa hund !
och om det är nån hund överhuve taget jah ska ha så äre en Husky


så jävla underbara <3 !




Kommentarer
Postat av: lina

ingen hund jossi :D du kan få min som husdjur.

2009-11-18 @ 12:22:50
URL: http://lliinathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0