Uppdatering

I im back haha ! ;)                                                                                                                                                             
har sutti och kolla runt lite på olika sidor och kolla på klädder jag funderar på att beställa , men är fan PANK!
save me ! :s ...
och bråpå pengar och annat

 RÖKNNGEN !
DET SKA TA ETT SLUT från och med i kväll (y) !

och det börjar redan bli jobbigt :( !
men jag ska stå ut haha ! ( får se hur det blir med den saken :| )
Och nu har jag suttit å fixa naglarna i 1,5 timme och jag blir galen !
inget vill sitta på sen jävla plats :S ..
menmen . tänkte lägga upp en video blogg i dag oxå , men nej jag kan tydligen inte lägga up vidosar på min dator eller nåt så jag ska fråga om lina kan hjälpa mig med det  hhe ;)
Jag ska gå och lägga mig snart , fy skäms på mig att jag sitter uppe NU !
men har vänt på dyngnet helt :| inte bra Josefina !
Ska upp och jobba vid tio i morgon oxå .
SÅ KOM O ÄT :O '!
Nattie nattiy puss så länge :*<3


 kvällens låt . töntig men jag gillar den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0