underbart

ÅHH vilken bra dag det har varit !
vaknade upp i min säng i panik som vanligt haha , såg att klockan va halv 12 .. dundra upp och tog en snabb dusch och tog cykeln till nytorget och jobba till 1600 . Efter det så tiggde jag lite pengar av mamma till en hår färg hihi, där träffade jag Fridolf och jocke som följde med mig och valde färg , sjukt kul HAHA frida fattar nog vad jag menar( lol ) . sen gick och tog en kaffe på godsmak och då kommer linda bakom och skrämmer livet ur mig. sedan va det bara att rucha hem och packa ner badklädder och cylka till Lunda. Drog och bada som vi brukar göra på en onsdagskväll :*. riktigt trevligt vare =) . sen när jag kom hem vart det kvälls mat och vi hade sälskap av johnny hans dotter Rebecca, alltid trevligt när dom kommer ! =)
Ikväll hade jag tänkt att sitta framför Datorn helaa kvällen , för börjar inte förns klockan ett i morgon !
härligt de !


Saknar mitt bruna långa.
Fattar inte att jag klippte av det :(

Kommentarer
Postat av: TerrorTechnoRadio

Lyssna nu på den sköna technon vi erbjuder dig på TerrorTechnoRadio!

2009-11-25 @ 22:39:02
URL: http://terrortechnoradio.webs.com
Postat av: J00nte

Läser din blogg varje dag

2009-11-26 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0