shy

jahopp sitter här och har inte ett skit att göra ..
och är svin tröt men har verkligen ingenlust alls att gå och lägga mig. känns som om att jag missar massa då haha  ..
har så tråk så sitter och försöker lära mig photoshop. får se hur det går ,misslyckas fan med varanda liten detalj även fast det är på svenska .. haha sjukt.


hemlis (a)
något som jag inte har berättat för nån.
men nu kommer det fram.
KOLLA I MORGN SÅ FÅR NI VETA ..
FORTSÄTTNING FÖLJER
mohaha !






kvällen låt.
 <3
sant goodbye.


Kommentarer
Postat av: frida

sv: ihhihi tack. du kan vara söt! din blogg är jätte fin ju !:)

2009-11-26 @ 22:59:23
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/
Postat av: hanna

vilken fin blogg !

2009-11-26 @ 23:38:38
Postat av: anonym

vill du börja få pengar för att blogga ?

kontakta mig på [email protected]

2009-11-26 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0