läggdags








sitter här o tänker tänkter o tänker ..
kollar massa gamla bilder .
fan va kul vi har haft alla vi tjejer .
synd att allt går så snabbt ..

och tänker på oxå att jag är så jävla tröt på HALLSBERG
saknar stockholm som fan !
ska nog åka dit nästa helg , måste komma bort några dagar känner jag.
min tankar bara snörar . tänker alldeles för mkt .
har så jävla mkt att tänka på . känns som om att jag ska explodera snart :S ...


och bropå rökningen går as bra !
har slutat nästan helt nu ! .
gick bättre än vad jag trodde ,
men jätte svårt oxå .
men jag överlever ! ...






Jag färdas över djupa vatten
Jag färdas mot mörker,  in i natten
Jag flyger rätt ner i djupet
Jag flyger som en dykande örn, rätt ner i stupet
Jag söker en saga jag inte kan nå
Jag söker en drömbild så vacker som få
Mina vingar vill upp men kroppen faller ner
Mina vingar stillnar i flykten, orkar inte mer
Jag färdas över djupa vatten
Jag färdas mot mörker, in i natten
När får jag ana gryningstimmans matta låga
När får jag svaret på min eviga fråga
Får jag någonsin komma till ro i din varma famn
Får mitt skepp någonsin komma till hamn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0