Just NU !

Säger bara mjukis klädder <3 JOSSI forever !
har sprungit runt i morfars tröja och ett pAr mjukisar med varmasocker och en mössa hela dagen !
känns som om att gå i sin pjamas så de rekomunderar jag verkligen haha !...
( jag FEL stavar jag vet ! förlåt :$ .. )
nu ska jag träffa Melliiiii ska köpa chips och grejer , ska hem till lunda sen och se film hihih !
en jätte läskig :( kommer inte kunna sova efter de :O !!
ajaa är tröt som fan oxå :( sov bara tre timmar i natt fyfan .
vart att åka hem till dennis&anderas i går med ejmie och kolla film , det vart inte en film . det vart fyra :|.
haha men men m¨ste åka i väg nu ..

puss heeey:*<3

 får inte glömma dagens låt !
LOVE IT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0