helgen


17:54
Ohjaa jag lever !.
har inte uppdatera mig nånting, men har inte varit hemma på hela helgen.
Kom presis hem från Thency som jag sov hos i natt mysiigt.Har hjälp henne att flytta i helgen ( eller aa så mkt jag kunde ) . Så nu bor hon i sin lilla egna etta som är jätte mysig, ska dit när hon ringer så ska vi ha mys kväll och kolla film vi tjejer. blir tjejkväll.Ifredags Gick vi upp till sonny en stund , sen gick jag Lina & Ejmie till Andreas och Tompa, Blev några filmer sen dekade alla haha , vi som skulle hem , ajaa.
vakna några gånger på morgonen , sen vakna jag helt vid 3 ´bara jag och Andreas som va kvar.
satte oss och kolla Andra Avenyn , sen åkte jag till Thency. Vart att fixa oss , sen kom lite folk förbi,
sen hände inte så mkt mer typ än att jag och Lunda gick och hälsa på mina jobbar kompisar och köpte käk ;).
haha. lite bilder från helgen osv ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0