FAN smart jossiii ! ....

Jahopp , jag tänkte byta tema på bloggen så det klart att jag tar bort helaa designen :| ..
assa MMMM så jävla dukigt . och kan ingenting om sånt dära , det va ju josefin som hjälpe mig förra gången ..
så den får väl se ut så hära ful några dagar så får jag försöka trixa lite ..
Idag har jag jobbat ( suckk .. ) drog och fika med några , blev att fixa gymkortet sen :) .
så har satti i gång med det nu ängligen hihi .
ska lägga mig och sova nu , börjar inte jobba förns ett i morgon hihi SKÖNT !
nattiy :* <3



 
påminner mig om i sommras när vi tjejer låg i sanden och stekte , FAN sommar <3





Kommentarer
Postat av: lina

saknar <3

2009-11-05 @ 15:03:02
URL: http://lliinathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0