läs och tänk efter

Och då va det dags i gen då. fattar inte att man kan sjunka så jävla långt och lägga upp bilder om oss och skriva sånt skit. nu ska ni få höra hur det ligger till. och sanningen.Skiter i vad ni tror på och skiter i vad dom flesta tycker men där går min gräns , sånt som hon gör sånt gör man inte . jag skulle aldrig sjunka så lågt och sitta och skriva sånt även om man hatar bråkar eller vad man nu tycker . det är bra vad man säger vad man tycker och tänker , men inte skriva det så ! kom och säg det i stället. bara ren feg het att sitta och skriva så tkr jag!.
och det är så här att det va fest hos lunkan en kväll , och vi kom inte in? so what ! man över lever, hela världen går inte under , vi ställde oss utanför huset för att prata med några kompisar som kom ut och prata med oss där efter som att vi inte fick gå in. och då kom personen som hade festen kom ut och bad oss gå , vi tänkte presis gå med då börja en kompis till mig och en annan bråka , såklart att vi stannar kvar och inte går i väg och bara skiter i henne. efter det så gick vi. fattar inte varför det stör vissa så mkt? har väl inte med eran sak att göra för dom som inte va inblandade.och inte vårat fel att polisen kom ? skrek ju inte polisen dit dirket?. grannarna kan ha ring vad som helst.
Inte växt upp? , jo fkt brukar inte sitta hemma och skriva på min blogg om "fjortisar". för jag har inget med deras liv att göra jag har mitt egna liv att ta hand om. Och sitta och hänga på ica ? Nej tack slipper helst , vrf sitta och hänga där när man har ett hem och gå till ?
för tre fyra år sen satt man där och hängde kankse men inte längre , nu oftast så går jag och handlar och kankse sätter mig och fikar ? som allt normalt folk , och om jag skulle sitta där så väntar jag troligt vis på nåt eller nån ? ,
säg det till dom som verkligen sitter på ica och verklligen sitter där varje dag varje minut dom har du där emot klaga på men inte det här.
du snackar om saker du inte ens vet , super oss fulla och /sh ut oss? nej inte de heller. jag dricker inte ens. nån gång i bland när jag tycker att det är nödvänigt med då tar jag bara 4 5 öl tycker att det räker så behöver inte supa mig redlös.
Och skrytter om att vi knarkar ? knappast ...
vi knarkar inte ens ? ..
och om vi skulle ha gjort det så är det vårat problem inte ditt .
så snälla sluta lägga dig/ni i vårat liv du/ni vet ändå inget om det.
jag tycker verkligen att man ska lära känna personer innan man dömmer dom.

fattar inte att man kan sitta och skriva sånt,
har vi nånsin gjort dig nåt ? har aldrig tyckt dåligt om dig eller så.
du ändra presis min åsikt.


läs själva -> http://felicianeveelius.blogg.se
tycker ni samma sak så har ni chansen och säga det nu.
skriv era namn när ni kommenterar annars äre ingen ide att skriva.


Kommentarer
Postat av: Anton Mini H

hmm, håller med klaga inte på andra, om det inte är så att du är jesus sj, och kan kasta första stenen.

2009-11-12 @ 01:09:09
Postat av: johnna

Jag har läst !

Och jag står helt och hållet på eran sida.

Hon har ingen rätt alls att skrva så där eller lägga ut bilder på er.Ni kan annmäla henne det vet ni va ?

2009-11-12 @ 04:01:22
Postat av: en vän som bryr sig

kilarna tröttnar snart på dem...och då är det dom som står med lång näsa.låt dom dryga........ni är värda 1000 gr mer.::))

2009-11-12 @ 08:53:19
Postat av: Anonym

jossi , vi skiter i dom där jävlana, dom är bara omogna.

det är inte vi som är omogna DET ÄR DOM..

// BÄÄSSTAAA LINDAA ;)

2009-11-12 @ 13:43:44
Postat av: Du vet vem jag är

fyfan vad barnsligt.. Jag är ju defenitift på eran sida..

Vadå så dom e bättre än er/oss bara för hon kom in på en fest.. Or NOT... Det bevisar ju bara att hon tror hon är något större än vad hon igentligen är...

Åhh stör mig på sånt folk.. En liten lite fjolla..

2009-11-12 @ 17:27:35
Postat av: linette

herrejisses.. wow, bloggbråk i hallsberg! måste säga att det är lite kul faktiskt. okej, såhär tycker jag. jag tycker det finns mycket rätt och så jävla klockrent i det hon skrev. och om du nu tycker att det är så jävla omoget osv, varför lägger du in fetaste inlägget själv då? om du inte tog åt dig eller brydde dig så skulle du ta det med en klackspark och gå vidare. och kom nu inte och säg att jag inte vet något om er jag heller, för det vet du lika väl som jag att jag vet. och ja, det finns osanning i det du skrev.

2009-11-16 @ 21:28:01
URL: http://linettejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0