13:23

Sitter i skolan med Lundis nu.
Vaknade vid 10 i dag.
skulle jobba entligen ju. men orka fan inte så nu sitter jag här i skolan i stället yeeehy :S ..
haha ..
har varit rök fri hela dagen sen i går vi 7 !
jag är fkt riktigt stålt över mig själv !
men jag känner att jaag vill så gärna .... :(
sen ska jag nog åka till thency om hon svarar nån gång på mitt sms !
och så kanske jag åker till jobbet sen får se hur det blir med det ,
ska väl förbi gymmet sen oxå !


 INGEN MER skt mat för min del !
min mage har sagt stopp ! Varje gång jg käkar pizza eller annat onytigt

------> så krachar min mage i hopp !
jag måste springa till toan efter åt ! det är inte lätt ..
men på fredagar får jag äta skitmat har jag lovat (a) ..
Det värsta är ju att jag jobbar på en pizzeria :s
så det blir ju värre !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror på dig gumman........du kommer klara det heja heja.sen får du väl börja äta min goda mat istället...........hmmmmmm

2009-11-11 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0