Skolan osv

Nu sitter jag här i skolan med Ejmie och Lunda ;).
Skulle till jobbet men blev ju som det blev :S.
Just ja i går morse när jag vakna så hade jag värsta märket i ansiktet typ som att det är någon som har bränt mig som en cigg i ansiktet.Så jag går runt med ett plåster nu.
Börja få tre såna till i ansiktet och har ingen anning om vad det är.
As jobbigt. gör jätte ont :(..
Men men Skriver senare när jag kommer hem eller kommer till Lunda :).
Blir att gå promenad sen blire sola och paradise hote.. :D.
btw. det gick åt helvete att somna i går. kolla på 3 filmer innan jag smonade och det vart vid halv 4 :s..

Kommentarer
Postat av: frida

SVINKOPPOR :O

2009-12-16 @ 12:01:49
URL: http://annefriiid.blogg.se/
Postat av: dennis

yoooo nelly :|

2009-12-16 @ 12:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0