orkarinte


Jag ska lägga mig nu , jag är så jävla trött.om jag kan sova..
Jag går alltid och lägger mig tidigt och så varje kväll försöker jag sova , men när jag har försökt att sova 2 timme då går jag upp igen efter som att jag verkligen inte kan. Jag vet inte vrf men jag orkar inte ha det så.
Nu har det blivit så att jag mår as dåligt bara för att jag inte kan sova.Jag måste ju sköta Skolan och Praktiken så jag kollar på film till jag somnar och det kankse är vid 5 halv sex. Sen ska jag gå upp till skolan eller Praktiken vid klockan 7 i gen och då har jag bara sovit 2 timmar.Sen efter S/P så har jag fullt upp så jag hinner inte sova. Så när jag kommer hem sätter jag mig vid datorn en halv timme sen försöker jag sova ,men det är lika dant i gen...
Jag fattar inte. JAG ORKAR INTE. mår så jävla dåligt av det. Just nu sitter jag och kallsvettas och mår illa och skit.
vet inte hur jag ska göra
.
rädda mig låt mig få sova.

Ler utanpå men på insidan är allt svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0