Ner i sängen


Bild från helgen , Jah,Ejmie fridolf<3

Nu ska jag gå och lägga mig men först ska lina ringa mig !
hon bara skrattar åt mig och min jimmy jansson :( ..
haha men men :@!. Tog några bilder från frida från hennes blogg som hon skulle skicka till mig men så vart det trasel osv så tog från bloggen skit samma :O. I morgon blire massa jobb:/. kom och ät då da och hälsa på mig massaaaaa!.Efter det blire att dundra hem till thency och springa till solkungen och sola , sedan blire att gå hemm till thency och kolla Paradise Hotell som vi gör varje kväll när det är ,Den mysigaste stunden på dagen!<3 Ska sova hos thency i morgon oxå efter som att jag har sovmorgon till ett!Skönt som fan.Sen blire ju jobb i gen. Fan känner att jag saknar mammsen lite oxå har knappt umgåts nåntiting med henne den sista tiden. har knappt varit hemma ju ,sen när jag väl är hemma slänger jag av mig klädderna hoppar in i en dusch och sedan sätter mig vid datorn i flera timmar tills jag nästan däckar på databorde. Inte alls bra ju.Men vi bestämmde att hitta på nånting på lördag iaf bara hon och jag!.(längar).Saknar även en spc person oxå i dag.Men men det är väl som det är.Om man inte duger så gör man inte.
Vart ingen soling i dag btw , får bli i morgon i stället.Så lunda och jag hamna i allehallen och käkade glass ist haha!.. Sen dampa vi mest resten av kvällen :s.

kan inte bestämma mig vilken färg jag ska ha! blir galen! ..
Måste tänka under natten
                                               
                                                                  

 

                                     





Det har jag alltid vart.


Kommentarer
Postat av: LINDAA

jag kommer och hälsa på dig :D <3333

2009-12-09 @ 09:06:34
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: tack desamma fining!:)

2009-12-09 @ 13:20:03
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0