Min dag ser ut så här i dag


Kommentarer
Postat av: !

såg att du hade kommenterat dessies inlägg. och jag vet varför du försvarar henne du är precis lika falsk jävla hora!!

2009-12-04 @ 15:45:00
Postat av: Jossi

haha jo presis jag är ju jätte falsk ljuger om mitt liv osv..

du vet väl inget om mig antar jag.Och för det andra så är det moget att skriva vem man är. lol

2009-12-04 @ 15:58:17
Postat av: Lina

"såg att du hade kommenterat dessies inlägg. och jag vet varför du försvarar henne du är precis lika falsk jävla hora!!"



ASSÅ, ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT INTE VARA ANONYM? Om du nu tycker så jävla dåligt om Josefina, Skriv då ditt namn, väx upp & stå för vad du tycker. Snälla, Jossi är verkligen ingen hora, hon tar inte betalt. Snälla för i helvete.

2009-12-06 @ 19:48:38
URL: http://lliinathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0