Mamma och dotter dag


Har varit i örebro hela dagen med mamma.Åkte in runt 11 tiden.TIDIGT -_-
Memmen.Det första vi gör när vi kommer till örebro att gå in till DINSKO. Efter som att vi båda är tokiga i skor haha.Båda hittar varsinna stölvar på en minut!Fyfan rekord :|.
Men men la undan dom under dagen efter som att vi inte hade kollat överallt.
Så vi går vidare och handlar julklappar osv :).
Sedan va det lunch dags!Så vi gick till fiker NJUTA!satt där i nån timme , får plötsligt ett samtal från Thency och säger att hon är på sjukhuset. Blir jätte orolig och får panik efter jag har lagt på och blir as orolig efter som att jag inte hann fatta av så mkt av vad som hade hänt henne.
Har ännu inte pratat med henne sen vid ett tiden.
Men iaf. Sedan ringer mammas gamla kompis som sitter trapan över oss haha.
så dom hälsa på varandra gick sedan där i från och bestämmde att vi skulle träffa han senare att och ta en fika :).
Tiden gick och jag fick mina skor som jag ÄLSKAR!.
Gick sedan tillbax till fiket NJUTA för att fika med han. Dom hade stängt där efter som att klockan var över sex eller nåt.Men det va tydligen en släkting till honom så vi satt där och fika i ett as stort fint fik/bar och hade de trevligt medans personalen hållde på att bära runt stola och dona efter som att dom skulle öppna s´krog där på kvällen.Plösligt säger han att ´Lars winnerbäck ska komma och fika de va därför dom hade stängt.
Så när vi satt där så rusar LARS WINNERBÄCK in där med sitt band när vi sitter där och fikar :).
haha rätt coolt. så satt väl några meter i från han.
(STOLT) ja klart jag är ^^.
haha Sedan åkte vi hem till min moster och va kvar där någon timme.
Åkte hem och bowla med Emma och hennes syster och pappa (y).
Träffa linda och lina oxå efter det .
Sen vod nio dundra jag lina och emma upp till dennis och tompa.
Blev film kväll :) Trevligt trevligt!
Nu ska jag gå och lägga mig för jag har bara sovit 3 timmar i natt :| ...
snacka om slitten :S.
Pussnattiy <3
Bilder från dagen
Tack för dagen mamma<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0