det snöar!






Älskar när det är snö på marken!
Det är så mysigt när det snöar :).

Men i aallefall.Dagen vart lite annorluna än vad jag hade planerat :P.
Blev att fika med Ejmie Thency&Ida.
Sen blev dett att gå ner till hak hälsa på Dennis&anderas.
Gick upp till bussen sen efter som att vi skulle meed den, tänkte fkt följa med ejmie hem,Men NEJ.
vi missar bussen SÅKLART.
Så får följa med dom hem så länge och vänta tills andra bussen går.
Men missar andra och tredje bussen haha kul.
Men men blev kvar där iaf ett tag, Följde sedan men när Dennis skulle till tåget skulle ändå den
vägen så.Sa hejdå till min teamwork grabb!Känns hårt haha ...
Nee men gick till Lunda en stund efter, sedan blev det ner till konsum och köpa godis MUMMS..
hihi men nu ska jag bada och cylka upp till thency och kolla paradise hotell med Lunda och frida oxå =).
Skriver när jag kommer hem, Då måste det pluggas matte oxå :(.
Får bli att sola i morgon ..Glömmde bort det :(.
Dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0