dålig uppdatering - ILLA


14:10
Jag har varit jätte jätte dålig med uppdatering sorry :( ..
Men jag 'r hemma hos Lunda nu iaf ,sov här i natt!Sov som en liten bebis i hennes säng jävlar vad skönt det var :).Nu har jag tänkt att ställa mig och göra några mackor och dricka lite te kankse om hon har.
Igår blev det inte att träffa Ejmie.Blev att träffa Mimmi Lunda&Thency,Melissa och vandra hem till Sonny på fest.
Trevligt vare tills folk balle ur :/.EJBRA.
trog sedan hit och myste hehe.somna typ direkt va så j**** trött.
Det kommer bilder på går dagen sen :).
Ska snart hem och mysa och äta tacos!MUMS. hihi.
Vet inte riktigt vad som händer i dag om jag ska vara ärlig :S.
Får se slå en pling om det är nåt.
Uppdaterar mig om 2 timmar typ :*
Puss hey<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0