Dagen är lång meN kort


00:15
Japp hemmiZ nu!

Blev ingen uppdatering vid 11! ( förlåt att jag glömmde) :/ ..
ILLA DE! men men Vaknade i morse att en viss FRIDA OCH AMANDA ringde och bankade på thencys dörr i morse och vi vart livrädda. öppna bara ögonen så såg jag thency hoppa ur sängen och va liv rädd haha !..
fyfan inge kul alls att vakna av :S. Och då va klockan redan tio över tolv! så det vara bara att sätta på kaffet och ta en kopp kaffe och en kakka med en cigg till. Sedan klä på sig och frächa till dig och RUNNNA till jobbe som tar kål på en. Jobba till sex. men det va riktigt trevligt i dag fkt!
Vi gjorde ju en skit snygg uggla osv haha ! ..
Efter jag har sluta så cylka jag med Melissa till lindex.Åkte sedan till söta rara thency och där va Amanda Lunda och Lina :) ! bäjbisssar ! haha <3!
Jag och Lunda tog jätte fräna kort på oss som vi tyckte va as coola (a).
Kolla på paradise hotell som vanligt vid nio (Y). eFTER  det så tog jag och Lunda sälskap som vanligt. vi fick sedan damp och vi börja skrika rätt ut, men jävlar vad skönt det va efter åt. ska nog göra detta oftare :|.
Kom hem runt tio tiden och börja dirket bråka med mamma :/.
Fan hatar när vi gör det. och det är mitt fel. förlåt har värsta ångesten :(.
men är sams nu<3!

Våran coola UGGLA!


Lite bilder från våra coola bilder i dag. Lova you LUNDIS så glad att du finns<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0