20:57


TJOO ALLA SNYGGINGAR.
i dag har jag varit jätte duktig och jobbat hela dagen!
Dom tyckte att jag va jätte duktig! (MVG) thihi..
Haft en trött och sådär bra dag i dag.
menmen får hoppas att det mästa löser sig.som man säger ( glöm dina bekymmer i morgon kommer nya.)
Jo jag vet det kommer nya problem hela tiden :s.. jobbigt ..
(btw. Säger inte förlåt men jag säger ursäkta för mitt utbrått förut tjejer)
Mamma gjorde nyss en talrik med mat åt mig det va en peråg ( felstavat :s) och sallad.
gott gott hihi. Nu ska jag hoppa in i duschen och cylka till Thency ska sova där i natt !
och den här gången får det inte bli SENT !..
ingen mer uppdatering i dag blir väl i morgon vid 11 tiden vid lunch tid skulle jag tro ! :)
godd natt allehoppa och ha en trevlig kväll-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0