2 dagar

00:22
FÖRLÅT!
Varit jätte dålig med uppdateringen.
men har fan inte varit hemma nåt så har inte hunnit.Men iaf Idag och i går tänkte jag jag skriva om och M.M.Vart skola i går, va ju jätte duktig gick på en lektion och det va på den första.Sen halv två när vi hade slutat så sjukanmälde vi oss.
smart! haha nej , vad har vi gjort hela dagen efter som att vi inte va på någon annan lektion tänker dom då.Fan vad osmarta!.
Haha aja.Sen på kvällen vart det film med Ejmie Dennis & Andreas.
trevligt! Blev att jag sov kvar ändå och red ut visa grejer.
iaf gick inte till skolan (suck') inte bra :s. Så Ejmie och jag skujanmälde oss.
Fast i tid den här gången! Sen vart det att äte frukost på GodSmak.
Sen blev det marieberg med bästa Thency.
tog bussen till Hallsberg och gick hem till Thency och kolla DSH.
Nu är jag hemma och ska gå och lägga mig och sova tänkte jag!
pussheyz. NATTIY :*<3

Kläderna jag köpte.

Kommentarer
Postat av: Guld

Snygga strumpor ;)

2009-12-03 @ 17:56:00
Postat av: jossi

haha tackar ;)

2009-12-04 @ 03:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0